L'escola post COVID-19

Aquest blog acostuma a estar inactiu durant els mesos de juliol i agost. Aquest any, com en moltes altres coses, també serà diferent: deixem fixat aquesta entrada amb un recull d'articles sobre l'escola post COVID-19 que anirem actualitzant fins a l'inici del nou curs escolar. En aquests articles hi trobareu molts dels fonaments que ens estan guiant a la nostra escola per dissenyar les noves aules virtuals que ens acompanyaran en un model d'ensenyament que no pot ser el mateix que el d'abans del confinament.

 

·         Elblended learning, una solució eficient per a l’ensenyament no universitari – Mercè Gisbert

 

·         El aprendizaje en tiempos de pandemia - Pepe Menéndez

·         How Can We Make the Most of Synchronous and Asynchronous Time in Distance Learning? - 26 Juliol - Katie Martin

·         Com planificar un curs amb presencialitat dicontínua o intermitent? - Albert Sangrà

·         Enseñar en la era digital - Fernando Trujillo - Audicrea Academy

·         Tecnología: lo que puede y no puede hacer por la educación - BID (vía César Coll)

·         La escuela que viene. Reflexión para la acción - Fundación Santillana (vía Carlos Magro)

·         Entrevista a Miquel Àngel Comas - Diari Clarin (Argentina) - 11 de Juliol

·         Article Albert Sangrà - Diari El País (Espanya) - 8 de Juliol

·         9 ways online teaching should be different from face-to-face (Melanie Kitchen) - 5 Juliol

·         Re-defining online learning and distance education in 2020 - 30 de Juny

·         Decálogo para una docencia en línea inesperada (EduL@b, UOC)

·         “Pretendre fer online el que fas presencialment és un error” (Miquel Angel Prats)

·         Com hem de plantejar-nos la docència online (M.Mercè Gisbert)

·         Sentido común pedagógico frente a la crisis del coronavirus (Fernando Trujillo)

·         Tasca escolar i COVID-19 (Enric Roca)