Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: març, 2014

Usos didàctics de VOKI

Alguns de nosaltres ja hem utilitzat alguna vegada VOKI per elaborar avatars. En aquesta presentació d'Ana Basterra hi trobarem altres usos educatius molt interessants, per a totes les àrees:


El PLE dels nostres alumnes

Imatge
En dues entrades anteriors vàrem parlar dels PLE: entorns d'aprentatge personal. 

Aquesta setmana hem trobaten el Twitter de Ma. Carme Devesa un article explicant com va treballar amb els seus alumnes del cicle superior l'elaboració del seu propi PLE

En el seu Pinterest ha fet un recull dels resultats d'aquesta activitat.

Tutorials d'eines TIC per educació

Imatge
Hem trobat al blog "Princippia, innovación educativa" una interessant entrada que conté un symbaloo amb un recull de tutorials d'eines TIC que podem utilitzar a les nostres aules. 
Els autors ens expliquen que és un repositori amb eines de tot tipus: llibres digitals, presentacions, flashcards, línies del temps, Google Drive, infografies, geolocalització, marcadors socials,...
A més, diuen que aniran completant el repositori durant el curs.


EDULOC

Imatge
Aquesta setmana, en Josep Torrents i la Gelu Morales (cofundadors d'Agora Learning, plataforma de formació TIC adreçada a centres educatius) ens han presentat l'aplicació EDULOC:una eina que permet a professors, alumnes i famílies poder crear itineraris, escenaris i experiències basades en la geolocalització, mitjançant l'ús de dispositius mòbils amb GPS per al treball en projectes sobre el territori.
Web EdulocAplicació per AndroidAplicació per IOSFundació Itinerarium

Crear una plantilla amb Google Sites

Imatge
Hem trobat al Twitter de @mvertros una plantilla per fer portafolis de primària amb Google Sites que han preparat a CEIP Voramar i han compartit a la web del projecte Espurna.
Quan tenim fet "l'esquelet" d'un site podem fer que sigui plantilla i que tots els altres usuaris la puguin fer servir per elaborar, en aquest cas, el seu portfolio o per a qualsevol altra finalitat o contingut.

Com ho podem fer: